top of page

W domu...

Hejka!

Jestem dzisiaj w domku... niestety. Pozostanie tak do czwartku, więc zapewniam, że będę regularnie blogować. Dzisiaj w dużej mierze leniuchuję, ale myślę już nad moją pierwszą stylizacją i eksperymentuję z lustrzanką.

Muszę przyznać, że jestem totalnie nakręcona na tego bloga, dużo czasu na niego poświęcam, a to mnie bardzo cieszy, bo wierzę, że moja praca zostanie kiedyś doceniona chociażby przez jedną osobę.


Chciałabym już zacząć nagrywać na YouTube, ale muszę z tym poczekać do maja, bo moje urodziny mają mi przynieść odpowiedni sprzęt, bym wreszcie była zadowolona z jakości moich nagrań.


Blog ten powstał ze względu na moją tęsknotę za regularnym pisaniem postów. Dzielenie się tym, co lubię z innymi. Dotąd to były tylko i wyłącznie książki, ale zaczęło mi czegoś brakować w tym wszystkim. Tak jakby... reszty mnie. Życie młodej kobiety nie składa się tylko z książek, to przede wszystkim elegancja i styl.



Początki stylizacji! <3 Więcej w poniedziałkowym poście! Bądźcie czujni! Ja teraz żegnam się z Wami. Pewnie wpadnę tutaj dopiero jutro z zestawieniem ciekawych toreb i informacjami książkowymi. Znajdzie się tutaj także recenzja filmu "Mała księżniczka"! Jest na co czekać!


Lajkujcie, bo założyłam wreszcie stronkę na FB <3 KLIK

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page