top of page

Ja wersja 2.0. - NEWS!


Dziś mamy dla Was coś niezwykłego!

„Ja. Wersja 2.0” przypomina swoim wyglądem telefon, a głównym zadaniem jest ulepszenie rzeczy, które w nas nieco szwankują. Pomaga stać się bardziej systematyczną, lepiej się organizować, oszczędzać pieniądze, nie podjadać, nie być zołzą i zdradza sekrety dbania o własne ciało. Jak?

BĘDZIEMY AKTUALIZOWAĆ KILKA GŁÓWNYCH APLIKACJI: KREATYWNOŚĆ 2.0 – jak rozbudzić wyobraźnię JA 2.0 – efektywna i szczęśliwa MY 2.0 – dobre relacje ONI 2.0 – efektywna komunikacja MOJE CIAŁO 2.0 – jak zadbać o swoje ciało (i motywację) MÓJ SPOKÓJ DUCHA 2.0 – jak pozostawać w harmonii MOJE FINANSE 2.0 – jak mądrze zarządzać pieniędzmi To taka gotowa instrukcja na 100% zmiany :)

___________________________________________________________________________________________________________

STOPKA INFORMACYJNA

Wszelkie materiały prasowe pochodzą od wydawnictwa Sine Qua Non, które upoważniło mnie do ich publikacji.

____________________________________________________________________________________________________________

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page