top of page

Przeprosiny



Hej wszystkim!

Jak głosi nagłówek, chcę Was bardzo przeprosić za ten wyjątkowo mało aktywny miesiąc, który na szczęście już jest za nami. Zaniedbałam bloga ze względu na bardzo wiele czynników i nie wiem, czy wszystkie uda mi się tutaj wymienić. Sporo działo się w moim życiu. Najpierw osiemnastka, później Targi Książki w Warszawie, Dzień Dziecka, a do tego wszystkiego okres wzmożonej pracy w szkole związany z wystawianiem ocen, przygotowaniami do przyszłorocznej matury i nadrabianiem nieomówionych dotychczas lektur. Może ktoś powie "słaba wymówka", nie mam mu tego za złe. Mam świadomość niezaprzeczalnego faktu, że nic mnie nie usprawiedliwia. Jeśli ktoś z Was śledzi mój kanał na YouTube, to wie, że tam starałam się udzielać, choć i to nie było tak proste. Nie owijając w bawełnę, na zajęcia niezwiązane ze szkołą zabrakło mi czasu.

Do środy włącznie nie obiecuję dodawać postów, chociaż będę się starała nadrobić jak najwięcej. Dopiero od czwartku rozpoczynam dłuższe wolne. Każdy kolejny dzień powinien przynosić lepsze wyniki, a przynajmniej mam taką nadzieję. Bądźcie więc cierpliwi i wybaczcie mi moje zaniedbania.


Szczerze przepraszam.

Misia_MK

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page