top of page

TBR na LATO w praktyce!


Powiem Wam, że mój obszerny bardzo TBR na Lato 2017 nie sprawdził się za dobrze, przynajmniej jak do tej pory.

Czemu?

Ponieważ:

1) nie przeczytałam wcale tylu książek, a zostało mi już jedynie pół miesiąca wakacji

2) moje preferencje czytelnicze się zmieniły

3) kilka książek ewidentnie nie przypadło mi do gustu i je odłożyłam

4) nie lubię popadać w monotonię tak bardzo, żeby przeczytać całą serię w całości w ciągu miesiąca

5) nie miałam tyle czasu na czytanie, ile przewidywałam

To zdecydowanie najważniejsze 5 powodów. W celu przypomnienia pod spodem zamieszczam moją listę książek, które chciałam przeczytać w wakacje, a które już prezentowałam Wam w osobnym poście na blogu.

1) "Hobbit"

2) "Pierwsza kawa o poranku"

3) "Wersje nas samych"

4) "Najlepsze co mnie w życiu nie spotkało"

5) "Onyks"

6) "Cyrk nocy"

6) "Szóstka wron"

7) "Królestwo kanciarzy"

8) "Tysiąc odłamków Ciebie"

9) "Tysiąc pięter"

10) "Szeptem"

11) "Cresendo"

12) "Cisza"

13) "Finale"

14) "Ogień"

15) "Klucz"

16) "Lato koloru wiśni"

17) "Zima koloru turkusu"

18) "Harry Potter i Przeklęte dziecko"

19) "Powód by oddychać"

20) "Sto dni po ślubie"

21) "Siedem razy dziś"

22) "Duma i uprzedzenie"

Jak mój TBR wygląda teraz?

1) "Hobbit"

2) "Pierwsza kawa o poranku"

3) " Onyks"

4) "Szeptem"

5) "Fałszywy pocałunek"

6) "Indeks szczęścia Juniper Lemon"

7) "Wiedźmin. Ostatnie życzenie"

8) "Wróć, jeśli pamiętasz"

9) "Illuminae"

10) "Piękne złamane serca"

11) "Cyrk nocy"

12) "House of cards"

Zostało mi jeszcze 19 dni wakacji. Czy uda mi się w tym czasie przeczytać 10 książek, żeby chociażby liczba pozycji się zgadzała z tymi, które pierwotnie umieściłam na liście? Dowiemy się już 4 września! :)

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page