top of page

Najlepsze książki?



Macie na półkach swoje ulubione książki? Z jakiego gatunku one są?


Moją ulubioną powieścią na ten moment jest "Czas żniw" Samanthy Shannon, książka, zasłużenie osławiona i okrzyknięta samymi pozytywnymi opiniami. Uważam, że po "Igrzyskach śmierci", "Niezgodnej", "Zmierzchu" i innych mega popularnych seriach "Czas żniw" przypomniał mi o tym, co to znaczy zakochać się w tekście, w bohaterach w fabule i za to wyjątkowo tę książkę cenię. Z całego mojego serduszka zachęcam Was, moi kochani, do sięgnięcia po tę genialną powieść! Obiecuję Wam, zostawiając również moją wieloletnią gwarancję, że ten świat porwie Was do reszty i zostaniecie jego więźniami na bardzo długo, aż chce się powiedzieć, aż do ostatniej strony! <3


Ja czekam na ekranizację, którą - mam nadzieję - jakaś mądra wytwórnia zdecyduje się zrobić! :)

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page