top of page

Lubicie książki młodzieżowe?


Przyznam szczerze, że osobiście kocham książki młodzieżowe. W ciągu całego mojego życia wszelkie książki uznawane Young Adult czy po prostu za młodzieżowe przeczytałam z ogromną przyjemnością i warto zauważyć, że stanowią ogromną cześć mojego domowego zbioru książek. Chyba ogólnie najwięcej w swoim życiu przeczytałam książek tego gatunku i do dzisiaj jestem z tego dumna.

Ostatnio miałam okazję wkręcić się w serię książek z wydawnictwa Dolnośląskiego "uwaga młodość", ponieważ przeczytałam z tej serii kolejno po sobie cztery powieści, a mianowicie: "Szukam Cię, Zoe", "Gdy słowa zawodzą", "Ponad wszystko", "Pewnego dnia". Każda z tych książek zachwyciła mnie na swój sposób i mam ogromną nadzieję, że kiedyś zbiorę calutką serię tychże książek. A Wy? Macie jakieś swoje ulubione tytuły / serię młodzieżowe?

Znam jeszcze serię z Bukowego Lasu, ale dla niej szykuję totalnie oddzielny post, ponieważ ostatnio kompletnie nie sięgałam po nic z "Myślnika", a temat "Uwaga młodość" jest dla mnie świeżutki i bardzo ważny. 😊

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page